2019-10-28

Nabór na wolne stanowisko pracy - specjalista ds. kadr

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
z dnia 24 października 2019r.


Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. J. Korczaka w Zdzieszowicach
ogłasza nabór na wolne stanowisko:
specjalista ds. kadr

1.    Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:


a) wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe
b) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) cieszenie się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe, pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:

a) doświadczenie zawodowe: minimum 3 letni staż pracy  w jednostkach samorządu terytorialnego,
b) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, sumienność, odpowiedzialność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość i komunikatywność,
c) umiejętności zawodowe : biegła znajomość obsługi komputera, znajomość pakietu oprogramowania biurowego m.in. edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego
d) znajomość przepisów:
• Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz.U. 1982r. nr 3 poz. 19 z późn. zm.)
• Kodeks Pracy (Dz.U. z 1974r. nr 24, poz.141 z późn. zm.)
• Ustawa z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty
• Ustawa o systemie informacji oświatowej (SIO)
• sposobów zawierania stosunku pracy,
• obowiązujących systemów czasu pracy i zasad planowania i nadzorowania czasu pracy, zgodnie z przepisami wynikającymi z kodeksu pracy i bhp,
• zasad przechowywania akt osobowych i dokumentacji pracowniczej.

3.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:


a)  prowadzenie i przechowywanie teczek akt osobowych
b)  sporządzanie umów o pracę oraz aneksów do umów
c)  prowadzenie rejestru urlopów pracowniczych oraz zwolnień z pracy
d)  wystawianie świadectw pracy
e)  sporządzanie sprawozdań statystycznych
f)  sporządzanie wykazów pracowników, którym przysługują nagrody jubileuszowe i dodatkowe wynagrodzenie roczne
g)  prowadzenie rejestru wydatków budżetowych jednostki i uzgadnianie stanów kont z księgowością
h)  ewidencja środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:


Praca w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy, stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy.

5. Wymagane dokumenty:


a)  list motywacyjny,
b)  CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c)  oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
f) kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego  ( dotyczy to obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej),
g) oświadczenie kandydata stwierdzające, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za  umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie kandydata o jego pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
i) kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w sytuacji, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia , o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, (tj. Dz. U. z 2019r. poz.1282),
j) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w stosunku pracy, stanowiącym przeszkodę  w wykonywaniu obowiązków służbowych w określonym w ogłoszeniu o naborze  wymiarze  oraz nie wykonywać innych zajęć mogących wywołać uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
k) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

6. Kserokopie przedkładanych dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać w terminie
do dnia 14 listopada 2019r. godz. 15,00 na adres: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. J. Korczaka w Zdzieszowicach, 47-330 Zdzieszowice, ul. B. Chrobrego 36,   w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze  w PSP 1 w Zdzieszowicach -
 specjalista ds. kadr” .
                                
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do szkoły. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1w Zdzieszowicach w dniu 15 listopada 2019r.
Po dokonaniu wstępnej analizy dokumentów pod względem formalnym przez Komisję Rekrutacyjną kandydaci, którzy zakwalifikują się do dalszego postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni mailowo o terminie i miejscu przeprowadzenia drugiego etapu naboru, na który składa się test

8. Z regulaminem naboru można się zapoznać w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1
w Zdzieszowicach przy  ul. B. Chrobrego  36 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://psp1zdzieszowice.edu.pl/
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu
77/4844287.


9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://psp1zdzieszowice.bip.gov.pl/) w terminie do 20 listopada 2019r.


10. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 02.01.2020r.

Informacje dodatkowe:
1. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za  umyślne przestępstwo ścigane    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Osoby, które po raz pierwszy podejmują pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, muszą odbyć służbę przygotowawczą, organizowaną w czasie trwania zawartej z nami umowy na czas określony, a pozytywny wynik egzaminu końcowego służby jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..